Hallo, welkom op de internet site van DEVA.
(Dierking Energie Valkenswaard)

Ik zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben Piet Dierking. Als paragnost geboren
te Valkenswaard in 1945.
Jarenlang is bouwkunde een deel van mijn
leven geweest, waarna ik het paranormale
verder heb ontwikkeld. Met Reiki, Touch For health,
 magnetiseren, handlijnkunde, psycho-physiognomie,
 Holystic Pulsing en diverse cursussen die ik nog meer heb gevolgd. Na jaren te hebben deelgenomen aan paranormale beurzen, heb ik het besluit genomen om DEVA (Dierking Energie Valkenswaard) op te zetten. DEVA verzorgt paranormale avonden  & grote beurzen, met meer dan 70 deelnemers. Als paragnost treed ik tevens op voor zalen & thuis-avonden en geef ik advies op paranormaal-alternatief vlak. DEVA werkt met vrijwilligers.

Interview

Jubileumbeurs Valkenswaard, september 2018.

Ken je Piet Dierking van Deva? Dan weet je wat een spraakwaterval je tegemoet komt. Vol enthousiasme en elan vertelt hij over zijn activiteiten en met name over de organisatie van zijn spirituele beurzen. Als iemand in staat is om kwalitatief hoogstaande beurzen te organiseren is Piet het, met 2018 erbij, straks 55 beurzen op de teller. Enorm veel ervaring en gedrevenheid komt in hem samen. Met name de 50e beurs in Valkenswaard, op zondag 2 september 2018, verdient het om extra in het voetlicht te staan. Vandaar mijn interview met Piet, om hem de gelegenheid te geven e.e.a. toe te lichten.

Piet is onlangs 73 jaar geworden, maar gaat nog lang niet met pensioen. Beurzen blijft hij organiseren. Dat zit in zijn systeem. Spiritualiteit is zijn leven. Paranormale begaafdheid loopt vanaf zijn kindertijd door zijn bestaan en hij kent alle facetten van de plussen en minnen hier omheen. Het vormt een vast onderdeel van zijn daagse activiteiten, maar hij leeft met de beide voeten stevig op de grond. Piet heeft op spiritueel vlak enorm veel disciplines in huis en hij heeft ontelbaar vele mensen geholpen met consulten en behandelingen.  Inmiddels is hij een autoriteit op zijn vakgebied, maar zijn grote bescheidenheid siert hem.

De 1e beurs werd georganiseerd in Valkenswaard, in de Graver, met maar liefst 73 deelnemers. Bezoekers aan de beurs en zijn cliënten komen uit heel Nederland en daarbuiten.  Gemiddeld worden er 4 tot 6 beurzen per jaar georganiseerd, in Hapert, Reusel, Valkenswaard, Leende, Mierlo, Helmond en Veldhoven.

De 50e beurs in Valkenswaard zal zijn in speeltuin Geenhoven, met 51 deelnemers. Er zijn 4 gratis toegankelijke lezingen voor de bezoekers, om 11.30 – 13.00 – 14.15 en 15.30u. Te weten door Ans Smeets, Gerrit Jansen, Marianne Huisman en Piet zelf, als hekkensluiter met een bloemenseance. De entree van de beurs bedraagt € 5,-, maar u kunt via zijn website www.stichting-deva.nl een kortingsbon downloaden.  Disciplines van de mediums en overige deelnemers aan de beurs zijn intuďtieve doorgaven, kaartleggingen, automatisch schrift, numerologie, handlijnkunde, magnetiseren, voetreflex, klankschalentherapie e.a. Door middel van een voorselectie en het invoelen bij de inschrijvingen streeft Piet naar een hoge kwaliteit van de mediums.

Ook vind u  winkels verspreid over de beurs van diverse aard. Met name New Age, kristallen en mineralen, kruiden, magnetische sieraden en anderen. Deze verkooppunten vormen ook rustpunten voor wachtenden op consult.

Publicaties vindt u in bladen zoals Spiegelbeeld, Paranormaal Maandblad, 15 kranten – waaronder ook internationale kranten, via verspreiding van posters, op de nieuwsbrief en op de website, waarvoor u zich kunt aanmelden.

www. stichting-deva.nl  DENK AAN HET DOWNLOADEN VAN UW KORTINGSBON.

Piet wil vooral ook wijzen op het enorme belang van de fantastische inzet van de vele vrijwilligers, welke bijdragen tot het tot stand komen van de beurzen en alle activiteiten hier omtrent. Zonder hen is het onmogelijk om tot een kwalitatief hoogstaande organisatie te komen. Vele  vrijwilligers zijn al jarenlang aan de organisatie verbonden.  Daarvoor zijn grote dank en erkentelijkheid.

Naast het organiseren van beurzen geeft Piet ook cursussen spirituele ontwikkeling. Daaruit zijn vele talenten voortgekomen. O.a. Anke Rutjens, Marion van Buul, Dinny Fransen, Marianne Huisman, Helma Miltenburg, Mientje van Duynhoven, Jos Fransen, Henri Thiessen en Jacky Hensels. Daarnaast zijn er nog zeer vele hoog getalenteerde mediums, maar het is niet doenlijk deze allen te vermelden.

De beurzen van Piet kregen altijd veel belangstelling vanuit radio en TV, waaronder Brabant TV. Zelfs vanuit Radio Friesland met een rechtstreekse uitzending vanaf de beurs. Ook hebben diverse lokale omroepen opnames gemaakt. Zo heeft Piet een goede naam opgebouwd in Nederland en België. Piet heet u van harte welkom op alle nog te komen beurzen en dankt u voor uw komst.

Met erkentelijkheid voor de gastvrije ontvangst, de bijzonder prettige samenwerking en dit interview, tot slot een hartelijke groet en wellicht een ontmoeting op een van Piets beurzen,

Lianne Luijten.

Privacy reglement.

Ingevolge de wet moet Deva een privacy regelement hebben. Dit reglement staat hieronder

Deva verzorg paranormale beurzen en avonden.
Personen die geďnformeerd willen worden over de tijd en plaats van deze avonden en beurzen kunnen hun e-mail adres opgeven aan de webmaster van Deva door een e-mail te verzenden aan:
nieuwsbrief@stichting-deva.nl.
Dit adressen bestand wordt door de webmaster in een aparte file gehouden en dit e-mail adres en de daarbij genoemde informatie blijft daar in tot de eigenaar stelt geen nieuwsbrief meer te willen ontvangen, of de gegevens wilt wijzigen.
Dit bestand wordt met niemand gedeeld.

Voor consult en informatie:
Piet Dierking,
Haagstraat 20,